19 اردیبهشت 1403

  • 1403/02/04
  • - تعداد بازدید: 35
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
شبکه بهداشت و درمان سروستان

نواختن زنگ سلامت در مدرسه ابتدایی شهید باهنر سروستان

در دومین روز از هفته سلامت، با حضور رییس شبکه بهداشت و‌درمان سروستان، زنگ سلامت در مدرسه ابتدایی شهید باهنر نواخته شد.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان سروستان، دکتر«فاطمه عزیزی»، با حضور در این آیین ضمن تشکر از اداره آموزش و پرورش، مدیر و مربیان مدرسه شهید باهنر به منظور برگزاری این برنامه، گفت: در دومین روز از هفته سلامت که با عنوان " سلامت خانواده از آموزش و پرورش تا آموزش عالی می باشد" یکی از مهمترین حوزه هایی که باید آموزش سلامت در آن به صورت جدی و مستمر دنبال شود.

دکتر عزیزی در ادامه بیان کرد: آموزش در هر زمینه ای اگر در مدارس ابتدایی به صورت صحیح انجام شود تا سال های متمادی این آموزش ها در ذهن نوجوانان و جوانان باقی می ماند و در دوران تشکیل خانواده نیز از این دانستنی ها بهره مند می شوند که در نتیجه با آموزش صحیح سبک زندگی سالم، تغذیه مناسب و دوری از کم تحرکی و دیگر موارد بهداشتی، در دوران میانسالی و سالمندی می توان از ابتلا به بسیاری از بیماری ها پیشگیری کرد.

«لیلا دانایی »همچنین در راستای روز شعار دومین روز از هفته سلامت با توجه به این شعار، افزود: آموزش سلامت نباید ویژه دوران ابتدایی باشد بلکه در دوران جوانی و در مراکز آموزش عالی نیز باید سطح آگاهی دانشجویان در رابطه با سلامت، ارتقاء یابد.

«لیلا دانایی »کارشناس آموزش سلامت شبکه بهداشت ودرمان سروستان در ادامه با اشاره به وجود مربیان بهداشت و سفیران سلامت دانش آموزی در مدارس، ابراز امیدواری کرد که همانند سال های گذشته با همکاری اداره آموزش و پرورش و مرکز بهداشت بتوانیم گام های موثری در افزایش آگاهی این گروه هدف برداریم.

«لیلا نصیری» کارشناس واحد جوانان و نوجوانان افزود: در حاشیه این آیین جشنواره غذای سالم از سوی دانش آموزان این مدرسه برگزار شد که رئیس و کارشناسان مرکز بهداشت، ضمن بازدید از این جشنواره به منظور آشنایی دانش آموزان با غذای سالم، مطالبی را آموزش دادند.

این برنامه با حضور جمعی از کارکنان اداره آموزش و پرورش و مرکز بهداشت و همچنین با همراهی اولیای دانش اموزان برگزار شد که در پایان از سوی رئیس شبکه بهداشت ودرمان شهرستان سروستان زنگ سلامت نواخته شد.

پایان خبر

  • گروه خبری : اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 100087
کلیدواژه

تصاویر