18 شهریور 1403

  • 1403/04/11
  • - تعداد بازدید: 77
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
شبکه بهداشت و درمان سروستان

دستاوردهای شبکه بهداشت و درمان سروستان در دولت سیزدهم

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان سروستان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره رییس جمهور شهید و سایر شهدای خدمت، دستاوردهای شبکه بهداشت و درمان این شهرستان در دولت سیزدهم را ارائه کرد.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان سروستان، رییس شبکه بهداشت با اشاره به آغاز به کار دولت سیزدهم همزمان با بحران کرونا در کشور افزود : در شهرستان سروستان در مجموع 58000 دوز واکسن برای گروه هدف تزریق شد.

دکتر«فاطمه عزیزی» افزود:  پروژه احداث خانه بهداشت جدید سیف آباد با اعتبار بالغ بر یک میلیارد و صد تومان با همکاری دانشگاه علوم پزشکی شیراز و شرکت ملی نفت سروستان، به بهره برداری رسید.

 و پروژه خیرساز پایگاه 115 اورژانس کوهنجان که با اعتبار یک و نیم میلیارد توسط خیرین نیک اندیش کوهنجان و همکاری دانشگاه علوم پزشکی شیراز در تامین نیروی انسانی به اتمام رسید و بهره برداری شد.

او گفت: راه اندازی فاز اول و دوم آزمایشگاه مرکز جامع سلامت شهری روستایی سروستان با اعتباری بالغ بر شش     میلیارد تومان توسط دانشگاه علوم پزشکی شیراز و پیگیری های نماینده مجلس شورای اسلامی انجام شد و پروژه مرکز جامع سلامت شهدای مهارلو با اعتباری بالغ بر هشت میلیارد تومان به اتمام رسیده است.

دکتر عزیزی گفت: فاز یک پروژه خانه بهداشت نظرآباد و دهنو با اعتباری بالغ بر یک میلیار تومان در مجموع  به اتمام رسید. و کسب رتبه برتر در جشنواره شهید رجایی از اقدامات ارزشمند این دوره می باشد.

خانه بهداشت روستایی کته گنبد با اعتباری بالغ بر 180 میلیون تومان بازسازی شد.

مرکز مشاوره بهارنکو با تامین اعتبار 250 میلیون تومان به بهره برداری رسید.

او در ادامه بیان کرد: اهدا یک عدد کانکس عشایری توسط دانشگاه علوم پزشکی شیراز در راستای حمایت عشایران منطقه سرو نخودی سروستان صورت گرفت.

دکتر عزیزی افزود: طی این دوره تعداد 12 نیروی انسانی بصورت پیمانی و 17 نفر تبدیل وضعیت و بکار گیری شدند.

او گفت: توزیع بسته های حمایتی برای مادران باردار و کودکان بی بضاعت و کم وزن با اعتبار بالغ بر 16 میلیون تومان توسط خیرین سلامت انجام شد.

دکتر عزیزی افزود: طی این دوره ده مرحله درمانگاه جهادی سلامت محور بمنظور تحقق عدالت اجتماعی برای افراد کم برخوردار شهرستان برگزار شد.

 

 

پایان خبر

  • گروه خبری : اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 104631
کلیدواژه