19 اردیبهشت 1403

  • 1403/01/26
  • - تعداد بازدید: 40
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
شبکه بهداشت و درمان سروستان

توزیع بسته های حمایتی به ارزش 30 میلیون ریال از طریق صدور آرا جایگزین در شهرستان سروستان

با توجه به شرایط اقتصادی و همچنین افزایش شیوع سوتغذیه بعد از دوران همه گیری بیماری کووید 19 نیاز گروه های پرخطر به حمایت های مالی و درمانی و تغذیه ای بیش از پیش شده است.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان سروستان، کارشناس تغذیه شبکه بهداشت گفت: یکی از اقدامات و برنامه های مهم واحد بهبود تغذیه پیگیری جذب بودجه یا جلب بودجه مالی و کمک هزینه جهت حمایت از گروه های پرخطر و در معرض سوتغذیه است که در شهرستان سروستان نیز این مهم پیگیری می شود.

«الهه احمدی منش» افزود: یکی از این برنامه ها جلب حمایت از طریق همکاری با دادگستری شهرستان و صدور آرا جایگزین است. جرایمی که قابلیت جایگزین شدن به ارزش ریالی داشته باشد و بمنظور پیشگیری از فروپاشی خانواده ها و کاهش هزینه ها و اجرای بهتر عدالت، این برنامه مورد پیگیری از طریق شبکه بهداشت و درمان شهرستان است.

او گفت: دادگستری آرا را جایگزین کرده و به ارزش ریالی تبدیل کرده و هزینه ها در راستای توزیع بسته معیشتی ویژه مادران باردار و شیرده و کودک نیازمند مدیریت می گردد.

در این راستا تاکنون در شهرستان صدور آرا جایگزین به ارزش ۳۰ میلیون ریال صورت پذیرفت و حدود ۴ کودک و ۲ مادر باردار مورد حمایت قرار گرفت.

پایان خبر

  • گروه خبری : اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 99208
کلیدواژه

تصاویر