29 شهریور 1403

  • 1403/04/06
  • - تعداد بازدید: 140
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
شبکه بهداشت و درمان سروستان

برپایی درمانگاه جهادی سلامت محور در روستای سیف آباد از توابع سروستان

درمانگاه جهادی پزشکی با هدف تحقق عدالت اجتماعی در روستای سیف آباد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان سروستان، رییس شبکه بهداشت گفت: این درمانگاه جهادی در روستای سیف آباد از توابع شهرستان سروستان با هدف تحقق عدالت اجتماعی و برخورداری آحاد افراد جامعه به ویژه مناطق روستایی و کمتر خوردار برگزار شد.

دکتر«فاطمه عزیزی: افزود: برپایی این درمانگاه جهادی از طرف بسیج جامعه پزشکی بیمارستان حافظ و شبکه بهداشت و درمان سروستان و همکاری گروه جهادی شهید ابراهیم هادی با حضور متخصص زنان و زایمان، داخلی،  فوق تخصص اطفال، دندانپزشک، بینایی سنجی و مشاوره تغذیه و پزشک عمومی صورت گرفت.

او در ادامه گفت: پایش قندخون، فشار خون، مشاوره پرستاری و مامایی، ویزیت بیماران ناتوان در منزل بصورت رایگان برای حدود 440 مراجعه کننده انجام شد و 790 خدمت پزشکی برای بیماران ارائه گردید.

دکتر عزیزی گفت: از دیگر خدمات ارزشمند این گروه جهادی هماهنگی برای بیماران نیازمند به پیگیری درمان به سطوح بالاتر( انجام عمل جراحی بصورت رایگان) به مراکز فوق تخصصی مجموعه علوم پزشکی شیراز می باشد.

عزیزی افزود: به منظور سهولت دسترسی بیماران مراجعه کننده به خدمات درمانی داروهای مورد نیاز و تجویز شده از سوی پزشک، به صورت رایگان در اختیار مراجعین قرار گرفت.

روستای سیف آباد با جمعیت حدود 1400 نفر در 25 کیلومتری شهرستان سروستان قرار دارد.

پایان خبر

  • گروه خبری : اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 104344
کلیدواژه