27 مهر 1403

  • 1403/04/30
  • - تعداد بازدید: 192
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
شبکه بهداشت و درمان سروستان

برگزاری اولین یادواره شهید مدافع سلامت در شهرستان سروستان

همزمان با برگزاری اولین یادواره شهید مدافع سلامت در سروستان، درمانگاه تخصصی بیمارستان شهدا به نام شهید دکتر« مهدی نوروزی سروستانی» نامگذاری شد.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان سروستان، رییس شبکه بهداشت گفت: اولین یادواره شهید مدافع سلامت، شهید دکتر« مهدی نوروزی سروستانی» با حضور نماینده مردم شهرستان های سروستان،خرامه،کوار در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه، فرماندار، دکتر قاضی پور، نماینده دانشگاه علوم پزشکی شیراز، ناحیه مقاومت سپاه، بنیاد شهید و امور ایثارگران، مسئولین ادارات و کارکنان شبکه بهداشت و درمان سروستان و حضور گسترده مردم در محل گلزار شهدای سروستان برگزار شد.

دکتر«فاطمه عزیزی» افزود: دکتر« مهدی نوروزی سروستانی» در 30 تیر 1354 در خانواده ای متعهد و مذهبی در شهرستان سروستان متولد گردید که در دوران مصیبت بار بیماری منحوس کرونا در خط مبارزه با این بیماری در شهرستان اهواز به مردم خدمت می نمود و در 28 تیر 1399 در بیمارستان گلستان اهواز بر اثر ابتلا به بیماری کووید 19 به فیض شهادت نائل گردید.

دکتر عزیزی بیان کرد: طی این مراسم درمانگاه تخصصی مستقر در بیمارستان شهدا به نام شهید دکتر« مهدی نوروزی سروستانی» نامگذاری شد.

او در ادامه گفت: همزمان با برگزاری یادواره این شهید بزرگوار در محل گلزار شهدای سروستان، میز خدمت تیم سلامت شبکه بهداشت و درمان سروستان با حضور پزشک عمومی بمنظور ویزیت رایگان مراجعین و کارشناس مامایی و تغذیه در راستای ارائه مشاوره و پایش قند خون و فشار خون برگزار شد.

درپایان این مراسم با اهدا لوح از خانواده این شهید معزز تقدیر شد.

پایان خبر

  • گروه خبری : اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 105471
کلیدواژه

تصاویر